header1.jpg
 

Treningsplan tid/Sted

SKEDSMOHALLEN
Leiraveien 2, 2000 Lillestrøm

 

 

MANDAG 

 

 

 

 

18:00-19:30

PENSUM/TRADISJONELL TRENING FOR BARN - UNGDOM

Pensum/tradisjonell trening; etikk, kondisjon, koordinasjon, styrke, spenst, hurtighet, stretching, basic, mønster, avtalt-kamp og pusteøvelser.

19:30-21:00

PENSUM/TRADISJONELL TRENING FOR UNGDOM 15 år/JUNIOR/SENIOR

Pensum/tradisjonell trening; etikk, kondisjon, koordinasjon, styrke, spenst, hurtighet, stretching, basic, mønster, avtalt-kamp og pusteøvelser.

21:00-21:45

EGEN TRENING

 

TIRSDAG

18:00-19:00

PENSUM/TRADISJONELL TRENING FOR BARNEPARTI 7 -10/11 år

Pensum/tradisjonell trening; etikk, kondisjon, koordinasjon, styrke, spenst, hurtighet, stretching, basic, mønster, avtalt-kamp og pusteøvelser.

 

19:00 - 21:00

 

 21:00 - 21:45

POMSAE TRENING FOR UNGDOM - JUNIOR - SENIOR

Poomsae trening for TEAM Poomsae Ungdom -junior -senior.

 _______________________________________________________________________________

EGEN TRENING

 

ONSDAG

18:00-19:30

KONKURRANSE / TEAM TRENING FOR UNGDOM - JUNIOR -SENIOR

Konkurranse/TEAM-trening: KYORUGI / KAMP (med utstyr) og POOMSAE

19:30 - 21:00

PENSUM/TRADISJONELL TRENING FOR UNGDOM 15 år/JUNIOR/SENIOR 

Pensum/tradisjonell/Konkurransetrening: Meditasjon, styrke, spenst, stretching, basic-kamp, kamp-tekn., kamp-taktikk, konkurranse kamp form med utstyr og konkurranse mønster trening. 

enst, hurtighet, stretching, basic, mønster, avtalt-kamp og pusteøvelser.

21:00 - 21:45

EGEN TRENING

 

TORSDAG

18:00 - 19:00

TRENING FOR BARNEPARTI 7 -10/11 år

Pensum/tradisjonell trening; etikk, kondisjon, koordinasjon, styrke, spenst, hurtighet, stretching, basic, mønster, avtalt-kamp, fri-kamp, selvforsvar og meditasjon.

19.00 - 21.00 

 

 

 

 

21.00 - 21.45

 TRENING FOR DE VOKSNE 

TRENING FOR DE VOKSNE: Treningen fokuserer mer på det indre ved Taekwondo og selvforsvar enn det fysisk krevende. Dette er en allsidig trening som tilpasset deg og din kropp, på dine premisser. Det er ingen krav om forhåndkunnskaper for å delta, Vel møtt!

Pensumtrening, tradisjonell trening; Kondisjon, koordinasjon, styrke, spenst, hurtighet, stretching, grunnlags teknikk, mønster, avtalt-kamp, selvforsvar kamp, fri kamp, pusteøvelser og Qigong.  

________________________________________________________________________________

EGEN TRENING

 

 

FREDAG

18:00 - 21.45

EGEN TRENING for ungdom - junior - senior

Medlemmene kan benytte deler av treningssal til egen trening.

TEAM trening

Seminar